• 069
  • mailto:platzforma@gmail.com
PLATZFORMA
  • DESPRE
    • AO PLATFORMA
    • Raport Anual 2018
    • Raport Anual 2019
    • Raport Anual 2020
    • Raport Anual 2021
    • Raport anual 2022
    • Informație de contact
  • PODCAST
  • Salariul de Trai
  • AFIS
  • VIDEO
  • DOSAR SOCIAL
  • FEMINISM
  • ENGLISH
  • MANIFEST PZF
  • DE PE PRISPĂ
PLATZFORMA
  • DESPRE
    • AO PLATFORMA
    • Raport Anual 2018
    • Raport Anual 2019
    • Raport Anual 2020
    • Raport Anual 2021
    • Raport anual 2022
    • Informație de contact
  • PODCAST
  • Salariul de Trai
  • AFIS
  • VIDEO
  • DOSAR SOCIAL
  • FEMINISM
  • ENGLISH
  • MANIFEST PZF
  • DE PE PRISPĂ

Layout H

RECENTE

Note despre Zohran Mamdani și New York, dublul oraș global

30/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Herta Müller – copărtașă la cultura exterminării?

28/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Privind către Gaza prin lacrima istoriei Moldovei de ce NU putem...

26/07/2025
Add Comment
RECENTE

Comunicat de Presă: protest împotriva foametei și atrocităților...

24/07/2025
Add Comment

Layout H (half)

DEZBATERI • RECENTE

Noile cămăși de forță ale umorului

18/02/2025
Add Comment

Layout H (half)

AUTORI

Cristina Răilean

26/12/2017
Add Comment

Layout H (comb with D)

RECENTE

Note despre Zohran Mamdani și New York, dublul oraș global

30/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Herta Müller – copărtașă la cultura exterminării?

28/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Privind către Gaza prin lacrima istoriei Moldovei de...

26/07/2025
Add Comment
RECENTE

Comunicat de Presă: protest împotriva foametei și...

24/07/2025
Add Comment
AFIS

Pe timpuri, copacii purtau coroane – o expoziție de...

22/07/2025
Add Comment
RECENTE • TRADUCERI

Putere în creștere, sprijin în scădere: Înaintea...

17/07/2025
1 Comment
RECENTE

Cinci femei din Moldova cer ajutor pentru evacuarea...

16/07/2025
Add Comment
AFIS

Puncte Comune – practici și prezentări despre...

14/07/2025
Add Comment

Layout H (slider)

RECENTE

Note despre Zohran Mamdani și New York, dublul oraș global

30/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Herta Müller – copărtașă la cultura exterminării?

28/07/2025
Add Comment
Palestina • RECENTE

Privind către Gaza prin lacrima istoriei Moldovei de ce NU putem...

26/07/2025
Add Comment
RECENTE

Comunicat de Presă: protest împotriva foametei și atrocităților...

24/07/2025
Add Comment

Moldova pentru Palestina: Campanie de colectare de fonduri

Nor de etichete

activism afis alegeri capitalism Carte Chişinău democratie ecologie economie educaţie europa expoziţie expoziție femei feminism istorie migraţie Moldova munca neoliberalism Nistru oras palestina pandemie politic politica protest proteste Putin refugiaţi religie Republica Moldova revista de duminica România rusia război solidaritate stînga Teatru-Spălătorie Transnistria tranziţie Ucraina UE urbanism vasile ernu

Comentarii recente

  • M. on Putere în creștere, sprijin în scădere: Înaintea alegerilor parlamentare din septembrie, Moldova riscă să repete greșelile din trecut 
  • „Cave Populum” - Ofranda (Fragment)...– cu Jurnalul Bucureștiului (publicație cultural – educațională și științifică franco – română, acreditată și promovată de Economic and commercial mission of La Francophonie in Central and Eastern Europe, ca sursă sigură de informare). Corespondență de la prof. Caliopia Tocală (poet, prozator, dramaturg, jurnalist, eseist, membru al USR Iași și al UZPR Iași - Moldova) - Jurnalul Bucurestiului on Gunther Anders, Obsolescența omului. Despre suflet în epoca celei de-a doua revoluții industriale. Despre metamorfozele sufletului.
  • Vitalie Sprînceană on Pagina de istorie: Viața și activitatea politică a Haiei Lifșiț
  • Pierced by History: Reading Valentina Iancu’s Brauner – Mămăliga de Varșovia / Mamałyga Warszawska on Un manual de istorie în dezacord cu istoria? Istorici din Moldova cer revizuirea conținutului despre Holocaust în manualul de istorie pentru clasa a XII-a
  • M. on Forța teatrului de a aduce oamenii împreună, față în față, chiar și atunci când au puncte de vedere complet opuse, a fost refuzată prin cenzurarea spectacolului ”Invizibil”. (Teodora Minea în dialog cu David Schwartz)

Copyright © 2025. Created by ProLexIT.

  • 069
  • mailto:platzforma@gmail.com