• 069
  • mailto:platzforma@gmail.com
PLATZFORMA
  • DESPRE
    • AO PLATFORMA
    • Raport Anual 2018
    • Raport Anual 2019
    • Raport Anual 2020
    • Raport Anual 2021
    • Raport anual 2022
    • Informație de contact
  • PODCAST
  • Salariul de Trai
  • AFIS
  • VIDEO
  • DOSAR SOCIAL
  • FEMINISM
  • ENGLISH
  • MANIFEST PZF
  • DE PE PRISPĂ
PLATZFORMA
  • DESPRE
    • AO PLATFORMA
    • Raport Anual 2018
    • Raport Anual 2019
    • Raport Anual 2020
    • Raport Anual 2021
    • Raport anual 2022
    • Informație de contact
  • PODCAST
  • Salariul de Trai
  • AFIS
  • VIDEO
  • DOSAR SOCIAL
  • FEMINISM
  • ENGLISH
  • MANIFEST PZF
  • DE PE PRISPĂ

Layout D (comb with C + load more)

AFIS

Discuție publică cu Dan Perjovschi: CONDIȚIILE...

27/11/2024
Add Comment
AFIS • RECENTE

Laboratorul Internațional DO IT TOGETHER! Co-crearea...

24/11/2024
Add Comment
PODCAST • RECENTE

Podcast PLATZFORMA: Episodul 5. Emanuel Copilaș despre...

21/11/2024
Add Comment
AFIS

Expoziția ”Egg, Nut, Scream, and Chorus” (23 noiembrie...

20/11/2024
Add Comment
RECENTE

Inteligența artificială și limitele ei. Antropologul...

19/11/2024
Add Comment
activism • RECENTE

Pledoarie pentru Parteneriatul Public Civic

14/11/2024
2 Comments
Load more

Moldova pentru Palestina: Campanie de colectare de fonduri

Nor de etichete

activism afis alegeri capitalism Carte Chişinău democratie ecologie economie educaţie europa expoziţie expoziție femei feminism istorie migraţie Moldova munca neoliberalism Nistru oras palestina pandemie politic politica protest proteste Putin refugiaţi religie Republica Moldova revista de duminica România rusia război solidaritate stînga Teatru-Spălătorie Transnistria tranziţie Ucraina UE urbanism vasile ernu

Comentarii recente

  • Pierced by History: Reading Valentina Iancu’s Brauner – Mămăliga de Varșovia / Mamałyga Warszawska on Un manual de istorie în dezacord cu istoria? Istorici din Moldova cer revizuirea conținutului despre Holocaust în manualul de istorie pentru clasa a XII-a
  • M. on Forța teatrului de a aduce oamenii împreună, față în față, chiar și atunci când au puncte de vedere complet opuse, a fost refuzată prin cenzurarea spectacolului ”Invizibil”. (Teodora Minea în dialog cu David Schwartz)
  • Biserica ortodoxă din Republica Moldova: întemeierea, persecuţia sovietică, consolidarea și reabilitarea ei - Cunoașterea Științifică on Biserica Ortodoxă între cultură și politică în Republica Moldova
  • Vitalie Sprînceană on Pagina de istorie: Viața și activitatea politică a Haiei Lifșiț
  • Platforma Naționalăa Tinerilor pentru Participare Activă on PETIȚIE: CEREM PARLAMENTULUI MOLDOVEI SĂ RECUNOASCĂ STATUL PALESTINA ȘI SĂ DESCHIDĂ AMBASADA PALESTINEI LA CHIȘINĂU

Copyright © 2025. Created by ProLexIT.

  • 069
  • mailto:platzforma@gmail.com